Funktioner och tilläggstjänster
Vår omnikanalsleverans gör det enkelt och kostnadseffektivt att skicka fakturor oavsett kanal. Vi säkerställer att fakturorna når slutkunden och att betalningarna hanteras korrekt. Vi erbjuder de vanligaste leveransmetoderna:
– Elektronisk företagsfaktura
– Elektronisk privatfaktura
– Direktbetalning för konsument
– E-postfaktura
– Pappersfaktura
– MyRopo
– Kivra
Våra tjänster inkluderar kundservice och rådgivning. Hela vägen från fakturering till betalning. Våra kontaktcenter i Finland, Sverige och Norger erbjuder service på respetive språk, inklusive engelska. För kontinuerlig förbättring mäter vi ständigt kvalitet och kundnöjdhet.
Kundtjänsten inkluderar:
Självservice portalen MyRopo
Chatt-support
Meddelanden-support
Telefon-support
Leverantören får information om konkurs både elektroniskt och skriftligt.
Våra tjänster kan kompletteras med juridisk expertis, särskilt inom affärsjuridik och tvistlösning. Juridisk hjälp kan användas vid exempelvis inkassotvister, tvistemål eller avtalsupprättande.
Våra tjänster inkluderar även internationell inkasso. De hanteras i första hand via brev, men kan även kompetteras med utgående inkassoverksamhet.
Vår kultur
Vi värdesätter en kultur av handlingskraft och nytänkande. Våra experter arbetar ständigt för att hitta nya sätt att optimera sättet att faktura. Läs mer om vilka vi är och vad vi tror på.