Hoppa till innehållet

Jobba hos oss: Collection Advisor – timanställning

*TJÄNSTEN ÄR TILLSATT*

För Ropo Capital är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Vi präglas av arbetsglädje och effektivitet, engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Ropo Capital erbjuder tjänster som täcker hela fakturans värdekedja – från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vi konkurrerar på marknaden som en teknisk pionjär med en affärsmodell grundad på digitaliseringens fördelar och avancerad automatisering.

Nu söker vi driven extrapersonal till vårt kontor i Göteborg som vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Om du gillar du att jobba i en miljö där arbetsglädje, uppriktighet, lärande och mod är viktiga delar har du kanske just hittat det perfekta extrajobbet för dig!

 

Om tjänsten

I rollen som handläggare kommer du att backa upp ordinarie personal i kundsamarbeten gentemot våra uppdragsgivare. Din roll innefattar bland annat kundkontakt, beslut om rättsliga åtgärder, kontakt med privatpersoner och myndigheter samt administrativt arbete. För att trivas i rollen ser vi att du är en lagspelare som drivs av gemensamma mål, att du är noggrann, strukturerad och har lätt att lära dig.

Tjänsten avser en timanställning och kommer löpa enligt överenskommelse som omfattar ca 10 timmar per vecka förlagda under kontorstid, med möjlighet till fler timmar vid behov. Placering på vårt kontor i centrala Göteborg.
 

Vi tror att du som söker

  • Är utåtriktad, flexibel och driven.
  • Har stor känsla för service, kvalité och gillar att ta eget ansvar.
  • Kan fatta snabba beslut och trivs med att arbeta i ett högt tempo.

Vi värdesätter personliga egenskaper såsom nyfikenhet och engagemang!

 

Om Ropo Capital

Ropo Capital erbjuder vad vi kallar för Invoice Life Cycle-tjänster, dvs. allt från distribution och reskontrahantering till påminnelser och inkasso. Vårt fundament bygger på egenutvecklad teknik och vi brinner för att skapa extraordinära kundupplevelser med hjälp av data och en oslagbar fakturahanteringsprocess. Genom att vi vågar tänka nytt och sätta nya normer skapas värde för våra klienter och deras kunder i form av stärkta kundrelationer och bättre finansiella resultat.

Ropo Capital är marknadsledande inom fakturahantering i Finland och har genom förvärv de senaste åren expanderat till den nordiska marknaden. Idag har vi ca 400 anställda specialister i Finland, Sverige och Norge och mer än 10 000 kunder. Totalt levererar Ropo Capital över 170 miljoner fakturor och andra dokument årligen. Vårt mål är att år 2023 vara den ledande leverantören i Norden av tjänster inom fakturans livscykel.

 

Vårt erbjudande till dig

Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi präglas av arbetsglädje och av engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Vi tänker stort och utmanar oss själva varje dag.

Vi är ett modernt företag som erbjuder dig en stimulerande och fartfylld arbetsmiljö centralt på Kungsgatan i Göteborg.

Varmt välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till hr@ropocapital.se. Sista ansökningsdag är den 31 januari 2022. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Head of Operations Lill Lindbäck på telefonnummer +46 70738 49 77.

Vi ser fram emot din ansökan!